Ga naar inhoud

Windows 8 Dev preview in Virtualbox


anoniem

Aanbevolen berichten

W8, klonk leuk, kijken wat voor zooi ze nou weer hebben gemaakt. Hoopte op iets goeds. Valse hoop, ik probeerde eerst de 32 bits versie (da's niet zo raar als je een 32 bits laptop hebt) maar ik denk dat het installatiebestand incompleet was want hij meldde dat hij een bestand miste (hoe typisch). De 64 bits geprobeerd (dan wel die complete inclusief VB), kom ik nog minder ver. Ik kan de iso niet aan de virtuele machine koppelen. Fout: Resultaat code: VBOX_E_IPRT_ERROR (0x80BB0005) Component: Medium Interface: IMedium {9edda847-1279-4b0a-9af7-9d66251ccc18} Callee: IVirtualBox {d2de270c-1d4b-4c9e-843f-bbb9b47269ff} Iemand hulp?
Link naar reactie
Ben al bezig met het opnieuw downloaden van de 32 bits. Kreeg net een goed idee, en dat had resultaat. Ik controleerde even of ik de 64 bits kon openen in WinRAR, dat kon, dus daar ligt het niet aan. Misschien gewoon omdat je met een 32 bits systeem wat ook nog eens niet helemaal het nieuwste van het nieuwste is geen 64 bits OS kan draaien, maar mijn versie van Virtualbox is zoiezo niet helemaal up to date. Kan ik misschien ook nog proberen.
Link naar reactie
Hier kun je lezen hoe je 'm aan de praat krijgt in virtualbox: http://www.addictivetips.com/windows-tips/how-to-install-windows-8-on-virtualbox/ Gewoon scrollen naar de geavanceerde instellingen, er moeten een paar dingen ingeschakeld worden. En volgens mij is vb de enige die die functies ondersteund, en is het heel lastig om 'm in vmware aan de praat te krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...