Ga naar inhoud

nieuwe installatie windows


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn pc is weggebracht geweest voor reparatie. Dit omdat mijn harde schijf kapot was. Na de pc teruggekregen te hebben en anti-virus eropgezet hebben gaf deze aan dat er meerdere dingen mis waren met deze "nieuwe" installatie van windows. Hierbij de log: Samenvatting Gescande items: 48.532 Gevonden problemen: 1.715 Herstelde problemen: 734 Registratiefouten Naam Gevonden Problemen Herstelde Problemen Bestand Associaties 31 31 Bestanduitbreidingen 4 4 Geïnstalleerde Software 63 63 Hulpbestanden 4 4 Toepassings Paths 4 4 Rommelbestanden Naam Verwijderde Bestanden Verwijderde Bestandsgrootte Huidige Gebruiker Tijdelijke Folder 557 1.67 Gbyte Media Players Tijdelijke Bestanden 1 456 byte(s) Recente Bestandsgeschiedenis 2 1.21 kbyte Internet Downloads 1 65 byte(s) Windows Tijdelijke Folder 65 13.85 Mbyte Geschiedenis Tracks Naam Gevonden Problemen Herstelde Problemen Browser Geschiedenis 139 0 Browser Getypte Geschiedenis 4 0 Browser Tijdeljke Bestanden 813 0 Browser Downloads 1 0 Recente Documenten 4 0 Windows Open/Bewaar Geschiedenisdialoog 15 0 Overwinteren Data 1 0 Logs Gebeurtenissen in Windows 1 0 Debug Geschiedenis van de Toepassing 3 0 Schijffouten Naam Resultaat Lokale schijf (C:) Hersteld Gefragmenteerde Schijven Naam Fragmentatie Voor Fragmentatie Na Lokale schijf (C:) 4.96% 0.00% Wat zou het kunnen veroorzaken dat een "nieuwe" installatie al zoveel problemen oplevert, want AVG zei dat mijn pc 106 registerfouten bevatte, Dat zou bij een nieuwe installatie niet de bedoeling moeten zijn. Alvast bedankt, Niek van Gastel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...