Ga naar inhoud

Office 2010 - rechtstreeks invoegen van scanner???


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kocht onlangs voor iemand "Office home voor thuisgebruik en studenten" dat op 3 niet commerciële machines geïnstalleerd mag worden. 1 heb ik op een pc van mezelf gezet (64-bits versie) Windows 7-64-bits pc In programma's als photoshop 7 (32-bits) en voorheen open office 64-bits kon ik gewoon rechtstreeks importeren/invoegen van mijn Epson v500 photo scanner. (Deze scanner doet het ook gewoon in office 2003 op een vista machine) In Word van Office 2010 zie ik nergens: [b:233aef15d9]"Invoegen van scanner of camera"[/b:233aef15d9] In de hulp staat: [b:233aef15d9][i:233aef15d9]"Met Microsoft Mediagalerie kunt u afbeeldingen scannen en opslaan. 1.Als de scanner klaarstaat en er bevindt zich een afbeelding op de scanplaat, gaat u in Mediagalerie naar het menu Bestand en wijst u Clips toevoegen aan de galerie aan. Vervolgens klikt u op Van scanner of camera. 2.Selecteer een scanner in het dialoogvenster Afbeelding van scanner of camera invoegen, onder Apparaat. 3.Klik op Invoegen. De nieuwe clip verschijnt in de map Mijn collecties, in een map die is genoemd naar de scanner die u gebruikt"[/i:233aef15d9][/b:233aef15d9] Betreffende punt 1: M'n scanner aanzetten lijkt me logisch, maar de rest van dat fietsverhaal duurt langer dan met mijn scanner een scan maken, opslaan en vervolgens rechtstreeks importeren. Ik wil gaag rechtstreeks vanuit een document de scanner kunnen bedienen zoals met de oudere word-versie. Iemand een nuttige suggestie of moet ik eventueel blijven genieten van een "opmerkelijke verbetering" In dat geval heb ik binnenkort iets in de aanbieding :wink: Bij voorbaat dank. Henk
Link naar reactie
[quote:93ac668744="Mericya"]@ h.enk, bij mij werkt dit: http://support.microsoft.com/kb/924462/nl groet, mericya[/quote:93ac668744] Daar staat volgens mij hetzelde als ik in de vetgedrukt 3 punten hierboven beschreef En als ik dit dus goed heb begrepen en uitgevoerd heb, moet ik voor iedere afbeelding dezelfde handeling opnieuw doen. Ik wil rechtstreeks vanuit word kunnen invoegen.
Link naar reactie
[quote:a5154ce5fb="Rosturp"]Epson FAQ al doorzocht? Ik denk aan een TWAIN plug-in. [url=http://goo.gl/bXZG8]Epson v500 twain driver Office 2010[/url][/quote:a5154ce5fb] Voordat ik eventueel aan mijn drivers ga "klussen" [b:a5154ce5fb][i:a5154ce5fb]De scanner werkt in alle programma's behalve office 2010[/i:a5154ce5fb][/b:a5154ce5fb]perfefect met mijn printers (HP 1020 en epson 4880) [size=18:a5154ce5fb]Zou ik toch graag willen weten of iemand in office 2010 bij invoegen een tab heeft [b:a5154ce5fb] [i:a5154ce5fb](rechtsreeks)[/i:a5154ce5fb]invoegen van scanner/camera[/b:a5154ce5fb],[/size:a5154ce5fb] zoals dit ook bij Office 2003, Open Ofgfice, Photoshop enz. gewoon kan
Link naar reactie
Kan volgens mij alleen op volgende manier Start, alle programma's , microsoft office, microsoft office hulp programma's , microsoft office document scanning. Of volgens handleiding office 2010 Word Klik op Start, wijs achtereenvolgens Programma's, Microsoft Office, Microsoft Office-hulpprogramma's en Microsoft Office-hulpprogramma's aan en klik vervolgens op Microsoft Mediagalerie. Plaats het item of de items die u wilt scannen, in de scanner. Belangrijk Omdat er talloze scanners beschikbaar zijn voor consumenten, kunnen we u niet helpen bij het oplossen van eventuele problemen met uw scanner. Raadpleeg de handleiding van de scanner of de website van de scannerfabrikant voor informatie over het oplossen van problemen. Wijs in het menu Bestand de optie Clips toevoegen aan de galerie aan en klik vervolgens op Van scanner of camera. Wanneer de scan is voltooid, moet u ervoor zorgen dat alle pagina's die u in het document wilt invoegen, zijn geselecteerd. Klik in het menu Bestand op Opslaan. Klik in het vak Opslaan als op TIFF. Geef in het dialoogvenster Opslaan als een naam op voor het bestand en klik vervolgens op Opslaan. Ga terug naar Word. Klik op het tabblad Invoegen in de groep Illustraties op Afbeelding. Selecteer de gescande afbeelding in het dialoogvenster Afbeelding invoegen en klik vervolgens op Invoegen.
Link naar reactie
@ pdexie Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar......sodeju, Echt weer iets voor windows: Waarom makkelijk doen, als voorheen in de 2003 versie, als het moeilijk kan :evil: Bestaande afbeeldingen invoegen tussen de regels van een document waarmee men bezig is (via invoegen) gaat prima. Maar die stomme omweg van "Bill" voor nieuwe scans is natuurlijk een lachertje. [b:a8455cb320]Ik heb het leed kunnen verzachten door een "snelstartkopelling" van de mediagalerie in het "snelstartmenu" links onder geplaatst om de boel wat handiger te kunnen bedienen.[/b:a8455cb320] Ik zal daar even mee blijven werken. Is er misschien een vernuftig persoon die die "mediagalerij-snelstartknop" rechtstreeks in de [b:a8455cb320][i:a8455cb320]tab invoegen van word[/i:a8455cb320][/b:a8455cb320] kan toveren??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...