Ga naar inhoud

Administrator Account verdwenen (win7) is er HULP?


anoniem

Aanbevolen berichten

Van het ene op het andere moment is mijn Administrator account vervangen door 2 vreemde accounts, nl.: ASP.NET Machine Account en HomeGroupUser$. Het gevolg is dat ik niet meer bij mijn mail kan en geen enkele installatie kan uitvoeren. Ook geen nieuwe setup van Win7! Het enige waar ik in kan is de account van mijn vrouw, maar die is alleen gebruiker. Ook (DOS) c:>control userpasswords2 kan niets verhelpen. Ik zie wel: Henk Home Users Administrators, wat mijn account was/is. Ik blijf tegen de blokkade van administrator bevoegdheid oplopen. Ook in elke veilige modus moet ik steeds het wachtwoord van mijn vrouw opgeven. Dat is voorlopig nog niet geheim, alhoewel ze best venijnig begint te kijken..... Kan iemand me helpen. Groeten van Henk.
Link naar reactie
[quote:d753520312="Henk0705"]Van het ene op het andere moment is mijn Administrator account vervangen door 2 vreemde accounts, nl.: ASP.NET Machine Account en HomeGroupUser$. Het gevolg is dat ik niet meer bij mijn mail kan en geen enkele installatie kan uitvoeren. Ook geen nieuwe setup van Win7! Het enige waar ik in kan is de account van mijn vrouw, maar die is alleen gebruiker. Ook (DOS) c:>control userpasswords2 kan niets verhelpen. Ik zie wel: Henk Home Users Administrators, wat mijn account was/is. Ik blijf tegen de blokkade van administrator bevoegdheid oplopen. Ook in elke veilige modus moet ik steeds het wachtwoord van mijn vrouw opgeven. Dat is voorlopig nog niet geheim, alhoewel ze best venijnig begint te kijken..... Kan iemand me helpen. Groeten van Henk.[/quote:d753520312] Die 2 andere accounts doen het dus niet? Je kunt dus ook niet via het configuratiescherm een nieuwe administrator account aanmaken of verwijderen? Als het andwoord ja is, dan zit je vast.......
Link naar reactie
Hallo, Toevallig had ik gisteren hetzelfde, na een poging Adobe reader te installeren, een update, kreeg ik de melding dat ik niet de beheerder was. Onzin natuurlijk, ik ben de enige gebruiker. Toen zag ik dat mijn account naam veranderd was in twee keer dezelfde naam gescheiden door een /. De computer opnieuw opgestart, koude start, en het was verholpen, mijn account naam was weer terug en kon Adobe installeren. Misschien iets voor u .
Link naar reactie
Voor de volgende keer: zorg voor minimaal 2 admin accounts.... PS: ga naar beheer bij jouw vrouw (R-muis Mijn Computer). als je dan naar Gebruikers en zo gaat dan wordt je om een wachtwoord gevraagd. Wellicht werkt dat nog. Ja, log dan in als admin / Henk en voeg een admin account toe en ga daar verder voor het veilig stellen van de mail.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...