Ga naar inhoud

Incomplete beelden.


anoniem

Aanbevolen berichten

als verbinding met andere sites geen merkbare vertraging of blokkades ondervindt, moet je de betreffende fotosite verdenken: drukte op de site, drukte bij de host van de site, of niet goed (meer) werkende servers. wat je wel zelf zou kunnen doen is ie8 herstellen naar standaardwaarden: extra-internetopties-tabblad geavanceerd-de knop: opnieuw instellen. toch niet toevallig ook chrome geïnstalleerd op jouw pc?
Link naar reactie
Standaardinstellingen teruggezet; maakte niet veel uit. Maar de foto's staan op een site voor opslag tbv publicatie, in dit geval imageshack. Wellicht is dat overbelast, omdat er natuurlijk constant wereldwijd intens gebruik van wordt gemaakt. Heb inderdaad Chrome, Firefox en Safari, maar ben er nog niet toe gekomen die te gebruiken.
Link naar reactie
je zou natuurlijk eens kunnen kijken of in een van de andere browsers dat probleem zich ook voordoet. je kan ze rustig naast elkaar opstarten. chrome en ie8 samen geeft wel vaker problemen -vandaar mijn suggestie- maar safari maakte het bij wel ooit erg bont, dat komt er hier dus sowieso niet meer in...... die zou ik er dus meteen afgooien. afgooien: ik bedoel natuurlijk netjes via configuratiescherm/software. en draai daarna ccleaner om je register op te schonen, want zowel chrome als safari hebben niet de beste uninstallers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...