Ga naar inhoud

is map op C:schijf .rlhdcache de oorzaak van probleem?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een week of wat veel kleine, maar hinderlijke probleempjes met mijn systeem: (Windows XP-SP3). 1. Elke keer als ik Deze Computer open, krijg ik van Avira de waarschuwing dat ''access to the file L:\Autorun.inf en D:\Autorun.inf was blocked for your security''. 2. Als ik een Word-document krijg toegestuurd en dat wil openen krijg ik een Runtime Error van Microsoft Visual C++ Runtime Library met een ''abnormal program termination''. (Program:C:\Program Files\Microsoft Office\Office 10\ WINWORD.Exe). Overigens heb ik een paar weken geleden een Word-conversieprogramma moeten downloaden om met het nieuwste Word-programma gemaakte bijlagen te kunnen lezen. 3. Als ik de computer afsluit krijg ik iedere dag de vraag of ik een Update van Windows wil installeren. Ik vind dat goed, maar de volgende dag wordt het weer gevraagd. Dit kan niet kloppen. 4. Sinds mijn kleinzoon aan mijn computer heeft gezeten op 23 oktober, is er op de C:schijf een map aangemaakt met de naam .rlhdcache waarin zich een klein DAT-bestand met de naam uid bevindt. Zou dit alles met elkaar te maken kunnen hebben?
Link naar reactie
[quote:ee6a75b737="The Dragon"]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/ Eerst updaten,dan laten scannen en log opnieuw posten bij beveiliging. Hierna hetzelfde doen met HiJThis,log maken en posten bij beveiliging .Een expert kan u dan verder helpen. http://free.antivirus.com/hijackthis/[/quote:ee6a75b737] Ha Dragon, Ik heb deze scans al laten maken. Maar naar welke beveiliging moet ik ze dan posten? En hoe gaat dat? Alvast bedankt Sander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...