Ga naar inhoud

bestand opslaan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, als je een bestand op wil slaan opent er een klein scherm met de optie van openen of opslaan. Hier kun je als je voor opslaan kiest normaal een vinkje aanklikken waar bij staat: vanaf nu automatisch bij dit soort bestanden dit doen, of iets in die strekking. Alleen kan ik dat vinkje niet zetten, je kunt de tekst wel lezen. Hoe krijg ik dit weer goed, kon het namelijk altijd wel doen. Alvast bedankt, groetjes Steefie.
Link naar reactie
Ik zit zelf nog met XP en ken Win7 niet, maar het zou me toch verwonderen dat er zo'n optie bestaat. (nu ja, soms ben ik ook wel echt verwonderd ook :lol: ) Maareuh.. 'k heb zo'n stil vermoeden dat je het hier niet hebt over 'opslaan als' maar wel over 'openen met' - of zit ik toch fout? 't zou me toch heel erg verwonderen dat windows bestanden automatisch gaat opslaan en de oude dus overschrijven, alleen maar op basis van de extensie ... ? ? Dan heb je toch binnen de kortste keren 'vodden'? (Vlaamse uitdrukking :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...