Ga naar inhoud

Windows XP Pro, op D:\ Partitie geinstalleerd, graag help


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste, een uitleg van mijn probleem Ik heb vandaag op een PC in het kantoor, een Nieuwe Windows XP Pro Origineel geïnstalleerd. Tijdens het Setup proces, ik heb hier een partitie D:\ aangemaakt, waar ik later verkeerd Windows XP helaas installeerde. Na starten de pc werkte probleemlos, maar ik constateerde verbaasd dat Windows XP op de D:\ partitie aanstaat. Ik heb nog niet Windows met Microsoft geactiveerd als ik een kans heb, om alles te repareren, om in de partitie C:\ windows terug hebben. Mijn vragen zijn: 1. Hoe dat zou mogelijk zijn en hoe 2. Of kan ik opnieuw Windows XP herinstalleren om dat alles zo te kunnen oplosssen. In dat geval hoe zou dat ik doen? Graag dringend help, dank u,
Link naar reactie
[quote:c084eabe08="joseb"][quote:c084eabe08="klaasnicolaas"]gewoon helemaal weer overnieuw zoals je het de vorige keer deed maar dan er voor zorgen dat hij op de C:/ staat[/quote:c084eabe08] Erg bedankt klaasnicolaas, Ik zal dat onmiddelijk uitproberen Groeten,[/quote:c084eabe08] klaasnicolaas, Nog een maal bedankt. Het werk is gelukt. Ik heb een nieuw installatie van Windows gemaakt en daarna, ik in Windows de D: Partitie heb gewoon geformatteerd Groeten,
Link naar reactie
[quote:78801005ac="Passer"]en laat hem vooraf je D-partitie (met de foute windows) gewoon formateren. Daarna pas xp op de C zetten, spaart je het aanpassen van je dualboot achteraf.[/quote:78801005ac] Hello Passer, Heel graag om van u terug te horen. Bedankt voor de tip. Wel, de D Partitie is in Windows geformatteerd. Nu is alles terug prima, Groeten,
Link naar reactie
[quote:57a15e4616="joseb"]Hello Passer, Heel graag om van u terug te horen. Bedankt voor de tip. Wel, de D Partitie is in Windows geformatteerd. Nu is alles terug prima, Groeten,[/quote:57a15e4616] euh.. blij me terug te horen? Dat verheugt me natuurlijk, maar 'k ben toch niet weggeweest? Of was jij een tijdje weg? ('k hou het zo niet allemaal bij zie je :oops: ) Hoe dan ook : mooi dat je uit de problemen bent ! grtz, passer :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...