Ga naar inhoud

Ik wordt gek van die nep driver sites!


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag! Ik ben overgestapt op Windows 7. Ik zoek me het apenzuur naar een driver voor mijn[b:943c20b785] Logitech QuickCam Cordless.[/b:943c20b785] Niet te vinden. We een massa van die nep driver sites die van alles willen installeren,maar dat levert niets op behalve een hoop vullis. Wie heeft er een idee om de juiste driver te kunnen vinden? Dank!
Link naar reactie
[quote:19c50bfb6a="wideglide"]Dag! Ik ben overgestapt op Windows 7. Ik zoek me het apenzuur naar een driver voor mijn[b:19c50bfb6a] Logitech QuickCam Cordless.[/b:19c50bfb6a] Niet te vinden. We een massa van die nep driver sites die van alles willen installeren,maar dat levert niets op behalve een hoop vullis. Wie heeft er een idee om de juiste driver te kunnen vinden? Dank![/quote:19c50bfb6a]ik weet niet waar jij gekeken hebt . maar je kan de drivers gewoon ophalen bij Logitech . er staat drivers voor windows ALL dus ook voor win 7
Link naar reactie
[quote="wideglide"]Dag! Ik ben overgestapt op Windows 7. Ik zoek me het apenzuur naar een driver voor mijn[b] Logitech QuickCam Cordless.[/b] Niet te vinden. We een massa van die nep driver sites die van alles willen installeren,maar dat levert niets op behalve een hoop vullis. Wie heeft er een idee om de juiste driver te kunnen vinden? Dank![/quote] hier al gekeken huilebalk http://www.logitech.com/nl-nl/support-downloads als de drivers hier niet staan dan zeker nergens of alleen voor XP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...