Ga naar inhoud

XP - Verkenner aanpassen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nu XP op de PC staan. Voorheen WIN 2000. Daarin was het mogelijk, om in het rechter venster de naam van de map te hebben staan met daarnaast de submappen cq bestanden. Voor zover ik mij kan herinneren, was het ook mogelijk, dat je dan een kleine afbeelding zag, als je bijvoorbeeld een BMP- of JPG bestand aanklikte. Kan dit ook in verkenner onder XP?
Link naar reactie
Nee Passer, dat ook niet. Ik heb een geprint voorbeeldje erbij gepakt. Ik klik in het linker venster op een map. In het rechter venster verschijnt die map-icoon met een gekleurde afbeelding van enkele rechthoeken. Daarnaast van boven naar beneden de bestanden, die zich in de map bevinden. Er komt dus in het rechter venster van verkenner een miniatuur-afbeelding te staan, zoals omschreven. Ik heb wel weer een lekker probleem bovengehaald. :roll:
Link naar reactie
Rosturp, ik heb hem. Pagina 5, 4e voorbeeld van links. Als je dan naar de website gaat en omlaag scrollt, dan is het figuur 5. Scannen gaat sneller, maar mijn scanner is overleden, dus eerst wachten op een nieuwe. Het voorbeeld staat omschreven als: classic and webstyle. En volgens mij ontbreekt de optie webstyle in XP. Of niet?
Link naar reactie
[quote:bd62489a93="Jank"]En volgens mij ontbreekt de optie webstyle in XP. Of niet?[/quote:bd62489a93]Ik ken het in ieder geval niet in Windows XP, maar dat zegt niets :roll: Google je op de tip van [b:bd62489a93]MV-Software[/b:bd62489a93], lijkt er overeenkomst te zijn. Mijn advies is om op reviews te Googlen en via de volgende link: http://www.siteadvisor.com/sites/zabkat.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...