Ga naar inhoud

win7 netbook


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allen, Ik heb net een netbook gekocht met winxp home engels. Nu wil ik een nederlandse versie van windwos aanschaffen maar heb ik wat vragen: Is win7 home hierop te draaien? Want uit win7 starter is erg veel uit gehaald. Wat raden jullie aan? alleen microsoft btw geen google of linux Is win7 makkelijk hierop te installeren? en waar te kopen ? alvast bedankt
Link naar reactie
We weten de specificaties niet van je netbook dus misschien kun je deze eerst even vertellen voor we je Windows 7 wel (of niet;)) aan kunnen raden. Wat voor windows versie je ook koopt, ik zou sowieso geen 'home' versie nemen. Ik zou kiezen voor Windows XP Prof of Windows 7 Ultimate. We kunnen overigens geen Linux aanraden, het is iets wat je zelf fijn moet vinden. Daarvoor kun je beter in het Linux topic gaan kijken/vragen.
Link naar reactie
[quote:95da1ed4dd="MV-Software"] Wat voor windows versie je ook koopt, ik zou sowieso geen 'home' versie nemen. Ik zou kiezen voor Windows XP Prof of Windows 7 Ultimate. [/quote:95da1ed4dd] LOL, een netbook met Windows 7 Ultimate. De licentie gaat waarschijnlijk meer kosten dan de netbook. Netbook is doorgaans voor eenvoudige taken en dan is zoiets gewoon overkill. Kijk eens of je via school of werk aan een dergelijke licentie kan komen, vaak hebben ze hier contracten met MS en ben je voor een paar tientjes klaar.
Link naar reactie
[quote:6f86657879="PS"]LOL, een netbook met Windows 7 Ultimate. De licentie gaat waarschijnlijk meer kosten dan de netbook. Netbook is doorgaans voor eenvoudige taken en dan is zoiets gewoon overkill.[/quote:6f86657879] Haha, klopt. Maar eigenlijk bedoelde ik gewoon dat ik _in welk geval dan ook_ niet voor een home versie van Windows zou kiezen. Als je dan een Windows versie kiest, neem dan Prof of Ultimate. Als het alleen voor internetten in de trein is.. de moeite misschien ook niet waard om een prof versie aan te schaffen, hoewel in prof versie internet meestal wel sneller is dan in home.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...