Ga naar inhoud

migratie outlook 2003 naar outlook 2010


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn oude desktop begint hardware problemen te krijgen (ik heb al ram geheugen vervangen) en ik heb inmiddels een nieuwe besteld. Daarop zit windows 7 met office 2010. Op mijn oude PC gebruik ik Outlook 2003 en wil nu over op Outlook 2010. In de computer totaal nr.9 van augustus staat een cursus email in windows 7. Dit beschrijft o.a. de migratie van outlook naar windows live. Wat ik wil is migreren van Outlook 2003 naar Outlook 2010. Voor emails zou ik MailStore Home kunnen gebruiken. Hoe zet ik agenda, adresboek etc. over? Waar kan ik meer informatie vinden?
Link naar reactie
Adresboek kun je gewoon importeren/exporteren. Ik denk dat dit met de agenda op dezelfde manier gaat maar zeker weten doe ik dit hiet, heb het ook nog nooit geprobeerd, zou je even moet googlen. Edit: [url=http://www.addictivetips.com/windows-tips/office-outlook-2010-import-and-export/]Hier[/url] zie je dat dat op dezelfde wijze gaat. Succes ermee!
Link naar reactie
Als ik mijn .pst bestand op een NAS zet kan ik dan met mijn PC en laptop van deze .pst werken? Niet tegelijk natuurlijk, ik zit OF achter mijn bureau met PC OF ik werk in mijn luie stoel in de tuin (niet even niet want het regent..) Ik denk met name aan mogelijke syncronisatie problemen, stel ik vergeet dat mijn PC nog Oulook heeft aanstaan en ik ga toch met mijn laptop aan de gang op hetzelfde .pst bestand.??? Vraag ik hiermee om problemen en kan ik beter mijn .pst op mijn PC zetten en alleen daar met Outlook 2010 werken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...