Ga naar inhoud

Bestaat er...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb aan de achterzijde van de pc in de geluidspoort de geluidskabel van mijn Surroundset zitten en aan de voorkant van mijn pc in de geluidspoort (normaal voor a.o. koptelefoon) mijn pc speakers zitten. Nu is mijn vraag of er software is waarmee ik kan instellen via welke speakers ik geluid wil laten gaan dus bijvoorbeeld alleen het geluid via mijn surround set laten gaan of alleen via mijn pc speakers laten gaan. GREEEEEEETZZZ
Link naar reactie
Die schakeling wordt omgezet als je er een stekker in steekt. Fysiek gezien is het 1 audio uitgang. Software matig schakelen is dus geen optie. Een gewone geluidskaart (die jij dus hebt) kan niet schakelen. Windows kan helemaal niet omgaan met meerdere geluidskaarten. Specifieke software zoals een DJ programma kan wel met meerdere geluidskaarten omgaan. Je moet dan wel twee geluidskaarten of 1 geluidskaart met meerdere kanalen zoals een 4 sporen kaart. Dit zijn altijd professionele geluidskaarten van 100 euro of meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...