Ga naar inhoud

HP Laptop, Windows Vista probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met mijn Laptop, laatste tijden doet mijn laptop nogal wat raar. Hij is traag geworden, games zijn traag en ook film van Youtube enz. Ik weet totaal niet wat er aan de hand is, ik heb alle Drivers opnieuw geïnstalleerd, DirectX en als dat software dat ongeveer met Graphics te maken heeft, maar niets werkt. De Geschiedenis van gebruik van fysiek geheugen is gewoon een recht blauw lijntje op de tweede blok van de bovenste. Dit heb ik bij Taakbeheer Prestaties: ________________________________ CPU-gebruik - Rond de 10% Geheugen - Rond de 700 MB Fysiek geheugen - 66% ________________________________ ________________________________ Fysiek geheugen (MB) Totaal 1014 In cache 496 Beschikbaar 0 ________________________________ ________________________________ Kernelgeheugen (MB) Totaal 102 In wisselbestand 60 Niet in wissebestand 42 ________________________________ ________________________________ Systeem Ingangen - Rond de 14620 Threads - Rond de 658 Processen - 65 Tijd Actief - Niet nodig :P, teveel Wisselbestand 827 MB/2291 MB ________________________________ Wat is er nou mis met mijn PC, zijn de prestaties normaal of ..? Dankjue
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...