Ga naar inhoud

IE probleem zwarte balken bovenin.


Aanbevolen berichten

Hoi, Vrienden van ons hebben het volgende probleem met Internet Explorer: http://www.afbeeldingenuploaden.nl/share.php?file=706987iefout.JPG (zie de zwarte balken bovenin). De menubalk werkt overigens wel gewoon, alleen dus niet te lezen wat er staat. Weten door wat dit probleem komt en uiteraard hoe op te lossen? Heb IE 8 eraf gegooid en er opnieuw opgezet, maar probleem doet zich nog steeds voor. Het rare is, dit probleem verschijnt dus niet altijd zo, de ene keer wel, de andere keer weer niet. Volgens mij zijn alle instellingen goed. Helpt het om eventueel Windows er in zijn geheel af te halen en er opnieuw op te zetten? Andere grafische kaart reeds geprobeerd, maar dat was het probleem niet. Volgens mij is het een software matige fout, alleen het vreemde is dus dat het niet altijd gebeurd.
Link naar reactie
Deze zwarte balken in Internet Explorer 8 worden veroorzaakt door invoegtoepassingen of een beschadigd windows Thema. Er zijn 2 mogelijke oplossingen: - Schakel alle (niet) Microsoft invoegtoepassingen uit in Internet Explorer 8. - Verander het Windows XP thema (of verander de kleur van het 3D-Objecten item in via Eigenschappen voor beeldscherm -> Vormgeving -> Geavanceerd)
Link naar reactie
Hoi iedereen, Bedankt voor jullie reacties. De link die Rosturp mee komt is wel de goede link. Heb dit gedaan: Toetscombinatie: Alt+Shift+PrtScr wat Rosturp ook in het eerder genoemde topic staat en dat is inderdaad de oplossing. Hiermee gaan de zwarte balken weg. Alleen na de herstart van de computer zijn de balken er weer. Ik heb verder vandaag uitgeprobeerd om dit probleem (het onthouden van die instellingen) goed te krijgen maar dat is dus niet gelukt. Die omschrijving om het blijvend te houden in dat andere topic geldt voor IE 7, maar hier is sprake van IE 8, denk dat daar een klein verschil in zit. Windows NL Vandaag heb ik ook alle instellingen van IE op standaard gezet dus neem ik ook aan dat hiermee alle Niet Microsoft invoegtoepassingen uit zijn. Als dit niet het geval is, wil ik graag weten hoe dit te doen. Het thema heb ik ook al in verschillende thema's geprobeerd. De kleur van 3d-Objecten via eigenschappen heb ik niet aangepast. Zal ze begin komende week eventjes bellen om te vragen of ze dit durven te veranderen. Jij ook bedankt voor je reactie.
Link naar reactie
Bedankt voor deze (tussentijdse) feedback. Het enige wat ik nog kan bijdragen is om verder te Googlen op: [url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=IE8+Black+Bar+Bug&btnG=Google+zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=IE8+Black+Bar+Bug&gs_rfai=&fp=2b8e5199179eb3f1]IE8 Black Bar Bug[/url] Idd veel gelezen dat het probleem na herstart weer aanwezig is, maar sommige geven een omweg oplossing
Link naar reactie
Hallo Ronald, Ik heb het zelfde probleem. Ben nog steeds naar oplossing te zoeken voor dit probleem. Volgens mij doe dit probleem zich alleen voor in de klassieke weergave van windows XP. De oplossing die ik heb bedacht is: "een snelkoppeling op de taakbalk te maken die wijst naar de het gebruikte *.theme. Wanneer het probleem met de zwarte balken zich voordoet, dan even de snelkoppeling indrukken en dan op toepassen drukken. Vervolgens op het kruisje. Start dan internetexplore opnieuw op en zie alles is weer in orde. Totdat je weer Windows opnieuw opstart. Succes!! Wanneer ik een definitive oplossing heb zal ik deze zeker laten weten Met vriendelijk groet, Rob
Link naar reactie
Normaliter schakelt de "reset" van Internet Explorer 8 alle niet-Microsoft (en Flash/Silverlight) invoegtoepassingen uit. Wanneer u alle invoegtoepassingen wilt uitschakelen kan dit via de volgende stappen. • Open Internet Explorer • Klik rechts bovenaan op Extra • Klik op Invoegtoepassingen beheren • Selecteer bij "weergeven" Alle invoegtoepassingen • Schakel alle invoegtoepassingen uit
Link naar reactie
Hallo Lars, Alle invoegtoepassingen blijven ingeschakeld!! Zoals Flash, orbit en nog meer... Ik geloof niet dat jij mij begrijpt. Je maak een snelkoppeling naar je *.theme Wanneer je bij de eerste keer bij het op starten van internetexplore 8.0 de zwarte balken zie, sluit dan internetexplore en druk op de snelkoppeling die je gemaakt, druk op de knop toepassing en sluit het venster. start internetexplore weer opnieuw op en als werkt weer als normaal. Ik weet ook niet hoe het kan maar HET WERKT!! vraagje heb je het bovenstaande uitgeprobeerd!!!!! Rob
Link naar reactie
Hoi Robvroe, Ik begrijp jouw uitleg wel maar het veranderen van het Windows thema door het uitvoeren van het *.thema bestand lost dit probleem aleen tijdelijk op. Echter zit het probleem in een beschadiging van het gebruikte thema. Door de oplossing die hierboven staat (Kleur van 3D-objecten) te wijzigen los je dit probleem permanent op.
Link naar reactie
Hallo Lars, De oplossing die jij geeft lost zeker het probleem definitief op. Echter ik wil de oude window klassiek uitstraling hebben. Wat zegt over een beschadiging van het gebruikte thema klopt niet. Ik heb het thema bestand genoemd rob.theme. Bij het opstarten van windows-explorer dan is alles in orde. Nadat ik internetexplorer opstart krijg ik de zwarte balken. Door de snelkoppeling koppeling te gebruiken blijf alles goed werken totdat ik de computer opnieuw opstart. Het probleem dat er wordt aangesnede bestaat al heel lang. Onder SP2 had ik geen last. Ik heb onlangs (een week geleden) windows XP opnieuw geinstalleerd met SP3 toen heb ik dit probleem gekregen. Kan jij mij aangeven welke bestanden hiervoor verantwoordelijk zijn. Kan proberen om deze bestanden te vervangen, nadat ik een image heb gemaakt, voor een oudere versie. Rob
Link naar reactie
Hallo Ronald, Wanneer ik had geweten dat het niet uitmaakte of het nu de klassieke of een 3D vorm zoals Lars heeft beschreven dan had ik dit zeker vermeld. In ieder geval bedank ik ook Lars dat hij jou probleem heeft kunnen op lossen. Door onze discussie ben jij geholpen. met vriendelijke groet, Rob
Link naar reactie
Hallo Lars en Ronald, Ik heb het probleem met de zwarte balken opgelost door een diagonose van Microsoft Enterprise 2007 te doen. Deze gaf een foutmelding. Ik heb via de cd van Office Enterprise 2007 een herstel laten uitvoeren. Na een dat ik mijn computer verschillende keren opnieuw heb opgestart bleven de zwarte balken weg. Lars door jou ben ik op het spoor gezet. Hiervoor mijn dank! Met vriendelijke groet, Rob
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...