Ga naar inhoud

Windows XP probleem


Aanbevolen berichten

Mijn 3-jarige zusje zit af en toe wel is op de Windows-XP computer van mijn ouders. Maar nu heeft ze een aantal dingen voor elkaar gekregen die mij nog nooit zijn gelukt. Ten eerste is het standaard Windows thema weg. Als je ergens op het bureaublad op de rechtermuisknop drukt zou je dat daar ergens moeten kunnen instellen maar hij staat daar niet meer tussen. Ten tweede komen er geen vensters op de taakbalk na het openen en minimaliseren van een programma. Ten derde kan de computer niet meer op internet. Nergens is een teken van internet, terwijl de internet kabel er gewoon inzit. Ten vierde kan hij de kpn-software en een software waar ik mee geprobeerd heb de venters terug te toveren niet openen. Ik hoop dat ik met jullie hulp dit probleem kan oplossen.
Link naar reactie
Wat ik altijd zou doen bij dit soort problemen: Systeemherstel Mocht je dat niet hebben: backup terugzetten. Het windowsthema kun je terugzetten in het configuratiescherm (daar waar je ook een wachtwoord kunt instellen zodat ze er niet op kan :P) De taakbalk kun je waarschijnlijk veranderen door even door de opties die je krijgt als je rechtermuisknop taakbalk klikt -> taakbalk -> geavanceerd. (dit weet ik niet zeker :oops:) Internet: Proberen een nieuwe verbinding in te stellen. Vierde: Uitvoeren als administrator of anders in de veilige modus (mocht dat lukken) Maar: zoals ik al zei: eerst systeemherstel proberen. VEEL succes iig, en alvast een fijn weekend :wink:
Link naar reactie
Ik ga het nu even proberen. Toen ik het net aanzette kreeg ik dit: Windows Defender De toepassing kan niet worden geintailiseerd: 0x800106ba. De service van dit programma is vanwege een probleem gestopt. Start de computer opnieuw op of ziek in Help en ondersteuning naar hoe u een service handmatig kunt starten als u de service wilt starten.
Link naar reactie
[quote:1674922987="Dinges24"]Wat ik altijd zou doen bij dit soort problemen: Systeemherstel Mocht je dat niet hebben: backup terugzetten. Het windowsthema kun je terugzetten in het configuratiescherm (daar waar je ook een wachtwoord kunt instellen zodat ze er niet op kan :P) De taakbalk kun je waarschijnlijk veranderen door even door de opties die je krijgt als je rechtermuisknop taakbalk klikt -> taakbalk -> geavanceerd. (dit weet ik niet zeker :oops:) Internet: Proberen een nieuwe verbinding in te stellen. Vierde: Uitvoeren als administrator of anders in de veilige modus (mocht dat lukken) Maar: zoals ik al zei: eerst systeemherstel proberen. VEEL succes iig, en alvast een fijn weekend :wink:[/quote:1674922987] Ik ga het nu even proberen. Toen ik het net aanzette kreeg ik dit: Windows Defender De toepassing kan niet worden geintailiseerd: 0x800106ba. De service van dit programma is vanwege een probleem gestopt. Start de computer opnieuw op of ziek in Help en ondersteuning naar hoe u een service handmatig kunt starten als u de service wilt starten.
Link naar reactie
[quote:06f4f02ffc="andre@home"]Dan doe je dat toch.... :oops:[/quote:06f4f02ffc] :lol: 't Is niet om flauw te doen (aux contraire) maar heb je dit al geprobeerd? http://www.google.com/search?q=0x800106ba Daar staan heel veel links, en je zult ze helaas zelf af moeten om te kijken welke voor jou van toepassing is/mocht zijn (ik heb geen Vista en die fout (dus) ook niet, en aangezien MS bekend staat om zijn cryptische foutmeldingen is Google helaas de eerste aangewezen weg).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...