Ga naar inhoud

Hoe krijg ik machtiging?


anoniem

Aanbevolen berichten

Regelmatig krijg ik de melding dat ik niet de juiste administrator rechten zou hebben om een bepaalde taak uit te voeren. Dit lijkt mij onmogelijk, omdat ik de enige ben die op deze computer werkt. Als ik naar Gebruikersaccount ga in het Configuratiescherm dan zie ik mijn naam, met eronder Administrator en Met wachtwoord beveiligd. In een andere discussie heb ik begrepen dat dit opgelost zou zijn met het verlagen van de instellingen. Dit is maar gedeeltelijk waar. Waar ik nu tegenaan loop is het volgende: Picasa. Ik heb het laatste decennium gedeeld met de mensen die op hetzelfde netwerk zitten. Echter dit is op een zodanige manier gedaan, dat voor mij alles geblokkeerd is. Als ik in verkenner naar het laatste decennium ga dan krijg ik de volgende mededeling: "U hebt momenteel geen toegang tot deze map". Klik op doorgaan als u permanent toegang tot deze map wilt krijgen. "doorgaan". "U hebt geen toegang tot deze map" Gebruik het tabblad als u toegang tot deze map wilt krijgen. Dan opent zich in eigenschappen het blad Beveiliging. Je kunt dan klikken op doorgaan en geavanceerd. Als ik op doorgaan druk dan krijg ik de volgende melding: Eigenaar. U hebt geen machtigingen om de beveiligingseigenschappen van dit object weer te geven. etc etc. Jullie weten allang waar het bij mij verkeerd gaat. Wie geeft mij het verlossende antwoord, zodat ik de foto's van het laatste decennium ook in Picasa kan zien?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...