Ga naar inhoud

Bouw van nieuwe pc 32 bits 64 bits windows 7


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe pc, nu is de volgende vraag. Mijn gebruik van de pc is vooral gericht op Videomontage, fotobewerking, internetsites maken en dtp. Wat ik graag van jullie zou willen weten is als ik een 64 bits versie van win 7 zou kopen draait software welk 32 bits is onder 64 bits win 7, mijn hardware heb ik al gecontroleerd daar zijn wel 64 bits drivers voor te krijgen, dat heb ik al uitgezocht, maar het gaat me meer om de andere software die ik nodig heb voor mijn videomontage, fotobewerking internetsites maken en dtp gaan die werken onde de 64 bits versie van windows 7. Graag jullie expertise daar op. Met vriendelijk dank.
Link naar reactie
In principe draait alle 32bits software zonder problemen op 64bits windows. Maar het is niet uit te sluiten, dat sommige oudere software niet of niet goed zal werken. Ook niet alle oudere software zal zonder problemen in windows 7 werken. Je kunt een 90 dagen testversie van windows 7 downloaden, kun je het zelf uitproberen. http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495.aspx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...