Ga naar inhoud

my documents te diep


Aanbevolen berichten

Na verschillende crashes en herinstallaties werkt eindelijk mijn computer (XP SP3) weer prima Lastig is alleen dat door de conversies de my documents mappen veel te "diep" zitten waardoor ze erg lastig te vinden zijn Bijv met het hangen van bijlages aan mail, of het openen van een document vanuit Word of Exel, moet ik wel 6 keer doorklikken voordat ik het juiste mapje kom Wie kan mij uitleggen hoe ik dit probleem op kan lossen
Link naar reactie
dank je, maar dat werkt niet bij mij ik heb inderdaad ook een normale mijn documenten en daar kan ik inderdaad met eigenschappen eea verplaatsen Het probleem is echter dat deze mijn documenten nu nieuw aangemaakt zijn en nu aan de bovenkant van die diepe boom staat. De map die ik wil verplaatsen is de "oude" my documents en die staat dus ca 8 etages dieper. Deze my documents kan ik dus niet verplaatsen via eigenschappen Ik heb nu maar de betreffende My documents met de verkenner gewoon verplaatst en onder Mijn documenten gezet Dat is nog niet geweldig, maar werkt wel weer een stuk prettiger Als je nog een mogelijkheid weet om my Documents echt bovenaan in de verkenner boom te krijgen, hoor ik dat graag
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...