Ga naar inhoud

Netwerkindicator onder in de taakbalk


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Wat ik me afvraag is volgende: Bij XP kon je onder in je taakbalk van zo'n 'pictogrammetje' met 2 beeldschermpjes(ten teken dat je verbinding had met het internet)neerzetten via het pictogram Netwerk op je buroblad en dan rechtsklikken en dan eigenschappen. Hier in Windows 7 zie ik dat nergens staan. Is die 'functie'er uitgehaald of kan ik via andere wegen dat toch weer in mn taakbalk zetten bij Win 7??? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
[quote:bd383cc344="Margreet57"]Hallo mensen, Wat ik me afvraag is volgende: Bij XP kon je onder in je taakbalk van zo'n 'pictogrammetje' met 2 beeldschermpjes(ten teken dat je verbinding had met het internet)neerzetten via het pictogram Netwerk op je buroblad en dan rechtsklikken en dan eigenschappen. Hier in Windows 7 zie ik dat nergens staan. Is die 'functie'er uitgehaald of kan ik via andere wegen dat toch weer in mn taakbalk zetten bij Win 7??? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.[/quote:bd383cc344] In Vista: rechtsklikken op taakbalk, eigenschappen, tabblad 'systeemvak', vinkje bij 'Netwerk'. Bij W7 idem?
Link naar reactie
http://www.schoonepc.nl/windows7/startmenu_taakbalk_bureaublad.html Systeemvak Ook het systeemvak (rechts in de taakbalk) kan naar wens worden aangepast. Standaard wordt het systeemvak met veel icoontjes gevuld, gebruiken doen we er echter maar weinig: aanpassen dus! Klik met rechts op de klok en kies Eigenschappen. In het getoonde scherm kan worden aangegeven welke systeempictogrammen standaard zichtbaar moeten zijn. Zo kunnen de klok en de icoontjes voor het volume, het netwerk, energiebeheer en het onderhoudscentrum desgewenst worden uitgeschakeld (met name het uitschakelen van de steeds weer terugkerende waarschuwingen van het onderhoudscentrum kan veel ergernis voorkomen). Om het systeemvak niet onnodig breed te maken, worden de meeste pictogrammen verborgen achter het pijltje (links van het systeemvak). Moet een pictogram toch continue zichtbaar blijven dan kan deze eventueel naar de taakbalk worden versleept. TIP: Via de link Aanpassen (of via het configuratiescherm, onderdeel Systeemvakpictogrammen) kan eventueel nog per pictogram worden aangegeven of het pictogram en/of de bijbehorende meldingen getoond mogen worden. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...