Ga naar inhoud

Beveiligingsupdate KB972260 IE7, 8


anoniem

Aanbevolen berichten

Afgelopen week is bovengenoemde update geweest voor windows internet explorer. Na de update getracht IE te openen, maar dit lukt niet. Diverse malen krijg ik de melding in een pop-up dat iexplorer.exe fouten heeft gegenereerd en moet worden afgesloten. Na een 4-tal maal getracht te openen ging het beeld op zwart met een blauw scherm (scherm of death) met een stopfout. Vervolgens update verwijderd, maar probleem bleef. IE opgewaardeerd naar versie 8 en update opnieuw geinstalleerd. Maar jullie raden het al, probleem blijft bestaan. Dit geldt ook voor Windows Live Hotmail, maar gek genoeg niet voor Windows Live Mail. Wie heeft dezelfde ellende en wie heeft de oplossing? Of ligt het probleem bij Microsoft's update zelf?
Link naar reactie
Ik heb ook Chrome op mijn PC staan, dus daar kan ik ook mee werken. Heb ondertussen middels het intikken van de beveiligings-udatecode reacties gevonden op Engelstalige sites en daar werd hetzelfde probleem geconstateerd. Het is dus een probleem dat veroorzaakt wordt door de update zelf. MS zal dus snel met een oplossing moeten komen. Geen al te beste reclame voor MS. Zeker niet als je vaststelt dat in Chrome alles vele malen sneller werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...