Ga naar inhoud

Windows 7 RC installeren


Aanbevolen berichten

Ik wilde de RC van windows 7 x64 (Build 7600) installeren op mijn pc ([url=http://specs.tweak.to/16890]SPECS[/url]), maar voordat ik dat doe, heb ik een vraagje. Ik vroeg me namelijk af of er een LAN-driver nodig is voor mijn moederbord, want nu (windows vista x64) heb ik die wel nodig om op internet te kunnen, maar ik kon nergens zo'n driver vinden voor windows 7. Alleen de audio-driver. Heeft iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
als eerste moet je build 7100 gebruiken, dat is de RC. build 7600 is wss de RTM, maar kan ook gewoon een pre-rtm zijn. je kan het beste de officiele RC gebruiken aan de hand van je specs gok ik dat je niks hoeft te installeren kwa drivers, hooguit de videokaart. windows 7 zal iig alle drivers voor je moederbord en componenten daarop installleren. ze zijn nl het zelfde als op mijn moederbord en die installeert windows 7 volledig zelfstandig
Link naar reactie
Het zou mij idd verbazen als die driver er niet bij zit. Ik was aangenaam verrast dat alles na de installatie werkte met goede drivers (videokaart, geluidskaart, TV-kaart, printer dat soort zaken). Het enige wat niet meer werkte was de driver voor mijn (oude) scanner, een HP3300c, maar volgens mij is dat onderhand gebruikelijk, bij een nieuw OS geen drivers meer voor oudere scanners. Gelukkig is dat nu weer niet zo'n duur ding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...