Ga naar inhoud

Terug van Windows Mail naar Outlook Express


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met Vista en dus gebruik ik Windows Mail voor de e-mail. Ik wil echter terug naar XP en moet dus ook terug naar Outlook Express. In Outlook Express kan ik echter niet importeren vanuit Windows Mail. Ik heb geprobeerd om in Windows Mail te exporteren als Exchange maar dan krijg ik een foutmelding. Hoe los ik dit op?
Link naar reactie
deze methode werkt goed: open windows mail in een half venster en open verkenner in half venster, open een postvak, selecteer alle mails daarin en sleep die naar de verkennermap, en laat los. in oe doe jet hetzelfde, maar dan omgekeerd uiteraard. staat min of meer ook beschreven in de link van andre, maar het kan in in deze ene zin ook, en het het werkt goed, weet ik!
Link naar reactie
[quote="derkdejong"]deze methode werkt goed: open windows mail in een half venster en open verkenner in half venster, open een postvak, selecteer alle mails daarin en sleep die naar de verkennermap, en laat los. in oe doe jet hetzelfde, maar dan omgekeerd uiteraard. staat min of meer ook beschreven in de link van andre, maar het kan in in deze ene zin ook, en het het werkt goed, weet ik![/quote] Klopt ja, dit is hetzelfde als in de link staat. En het werkt :) Nog bedankt :D
Link naar reactie
Fijn.... zo kun je ook adresboeken overzetten.... ik was ooit bezig 1 voor 1 maar na 3 had ik het gehad (zwager pc..). en moest er nog teveel... Gok genomen... ctrl A ctrl C ctrl V in het andere programma... en...adresboek was overgezet.... Wat mij niet duidelijk was of je alle 2 programma's had geïnstalleerd ivm de overgang naar XP, vandaar de link naar meerdere opties.
Link naar reactie
Nee ik heb niet allebei programma's geinstalleerd. Nu zit er nog Vista op met Windows Mail. Ik heb nu alle mail op een andere pc gezet. Als ik straks XP heb geinstalleerd kan ik de mail vanaf die andere pc terugzetten. Ik dacht trouwens eerst dat het niet lukte met dat overzetten, omdat het een hele tijd duurde voor ik iets zag gebeuren. Soms moet je geduld hebben :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...