Ga naar inhoud

XP installatie


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op een oude pc Windows XP aan het installeren. De bestanden zijn naar de hardeschijf gekopieerd. Windows moest opnieuw ogestart worden om door te gaan. Er staat resterende tijd carica 39 minuten. Dit duurt veeeeeel langer. Hij staat al vanaf half 1 aan. Hij loopt niet vast maar het gaat niet zo snel. Hier zijn de specs: Amd Athlon 1400mhz HD 40 GB gpu weet ik zo niet.
Link naar reactie
[quote:16bacff137="bsa100"]dus je bent lekker illegaal bezig . dan mag het wat mij betreft uren duren[/quote:16bacff137] Ik denk dat jij dingen door elkaar haalt, een gekopieerde CD/DVD met windows is niet per definitie illegaal. Dat wordt het pas als je een illegaal serienummer gebruikt of die "foute" corporate-editie Ik heb hier zowel een (gekopieerde) Pro als Home versie van XP die ik gebruik bij een her-installatie op computers die ik wel eens thuis krijg. Zolang daar een originele code-sticker opzit die je gebruikt is het volgens mij helemaal in orde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...