Ga naar inhoud

windows 7


Aanbevolen berichten

heb een paar dagen geleden windows 7 ultimate rc1 op mijn netbook gezet.Wauw!Heeft er iemand al ervaring met deze nieuwe windows versie?Ik ben zwaar onder de indruk.Ik heb een Eee pc met atom 1,6 ghz processor.Draait perfect.Geen vertraging of zo.Heb zelfs de indruk dat het sneller draait dan Xp.Durf het echter nog niet op mijn game pc te installeren.Wie weet wat er gebeurd.Ziet er gelikt uit en is zeer snel.Graag reacties over windows 7.[/b]
Link naar reactie
Hier dezelfde ervaring.. draait perfect.. Waarom maak je geen dualboot met W7 op de game pc? dan kan je het zelf testen.. Terwijl ik dit tik ....... ik ga eens een spel installeren... Ik laat het je zo weten... Avira Antivir werkt tot nu toe vlekkeloos... Weer een Edit.. Need For Speed Most Wanted draait ook goed.. Op zijn minst net zo soepel als op XP
Link naar reactie
By my werkt ie ook lekker vlot! Alleen ik heb een klein probleem met game'en namelijk: [img:bbb3855a10]http://i41.tinypic.com/ru7img.png[/img:bbb3855a10] Ik kreeg twee zwarte balken links & rechts misschien licht het aan me video kaart maar ik zou als ik jouw was wel proberen om 7 op de game pc te zetten het loopt namelijk erg vlot met direct x 11!
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Ja, ik wil ook graag Windows 7 op mijn Eee pc installeren doch dan wel naast XP. Wil dus dual boot. Probleem is alleen dat je met computerbeheer, Partition Magic of met Easeus geen partitie kunt toevoegen. Ik zie nog we een tweetal kleine FAT32 partities staan die ik nooit heb toegevoegd. Durf deze ook niet te verwijderen of te formatteren omdat het besturingssysteem die wellicht gebruikt. Hoe hebben julie dat opgelost ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...