Ga naar inhoud

Windows start op na klikken muis.


Aanbevolen berichten

Ik heb weer eens iets raars, teminste dat vind ik, ik heb het teminste nog nooit meegemaakt. Het volgende is hier aan de hand. Ik heb zoals ik 1 maal in het jaar doe, windows nieuw geinstaleerd. Dit is nu net een week of 6 geleden, kom ik voorige week op mijn computerkamer, waar een Trust draadloze laser muis op mijn tafel staat ik leg mij shag en aansteker op tafel en mijn shag schuift tegen de muis aan en tot mijn grote verbazing gaat spontaan mijn computer aan. Na dat mijn verbazing is weggeebt ga ik zitten en ga ik alerlei klusjes doen waar ik de pc voor gebruik. De volgende dag heriner ik me wat er de vorige dag was gebeurd en ik druk op mijn muisknop en ja hoor weer start de computer op door aleen maar te drukken op de muisknop, dit is al de tweede week dat mijn pc dit doet, en dit is elke dag het geval, is er iemand die enig idee heeft wat er aan de hand is, laat we het a.u.b weten, met vriendelijke dank G.Bos Windows XP Profesional nl P.s. heb je meer info nodig betrefende mijn systeem laat het me weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...