Ga naar inhoud

Illegale Vista's


anoniem

Aanbevolen berichten

Van [url=http://www.nu.nl/internet/1924507/-microsoft-pakt-illegale-versie-vista-aan.html]dit bericht[/url] kan ik even geen chocolade maken. Het is toch al jaren zo dat voor XP en Vista een WGA tool op de machine geïnstalleerd wordt??? :roll: En dan behoort updaten toch ook tot het verleden.... Dus.....: what's new? Ofwel, wat is hier zo bijzonder aan? Ik bezit zelf 2 volkomen legale XP versies, maar misschien is er iemand die me kan uitleggen hoe het dan toch nog mogelijk is om de boel te flessen....
Link naar reactie
He shit... Ik heb redelijk wat besturingssytemen legaal waaonder: Windows XP 32 bits Windows XP 64 bits Windows Vista Business 32 bits Windows Vista Business 64 bits Windows Vista Enterprise 32 bits En illegaal heb ik nog Windows Vista Ultimate 32 bits [EN] liggen en juist die heb ik geïnstalleerd en daar gaat die artikel ook nog over. De versie die ik heb werkt gewoon direct al. Geen key of wat ook nodig hij is al geacitveerd dus ik hoop niet dat het hier om SoftMod gaat anders kan ik weer een herinstallatie doen.... Ik heb dus al wel legale OS's liggen dus ben niet geheel een piraat. Deze vista was gewoon de eerste die ik had (gelijk bij release) en werkt gewoon nog steeds prima na meer dan 2 jaar gebruik.
Link naar reactie
Enkele jaren geleden kocht ik een nieuwe auto met navigatie aan boord. Op een gegeven moment bleek hij een plaats niet te kennen. Een stad die toch al 1250 jaar bestaat, dus daar kan het niet aan liggen. Terug naar de garage. Zegt de garage: de importeur is niet schappelijk, een neiuwe cdrom kun je wel vergeten, tenzij tegen betaling van rond de 200 euro, maar je kunt van ons wel een copie krijgen van een nieuwere versie. Ik heb eens op internet gekeken en ontdekte dat de navigatiecdroms daar ook te downloaden waren. Nu heb ik steeds de nieuwste versie zonder dat het mij ook maar één cent kost. Kan het mij wat schelen dat de importeur hierdoor verlies lijdt ? Nee niet echt. Hij niet schappelijk, ik niet schappelijk. Tweede voorbeeld: we hadden een screensaver gedownload van een kat. Als we de cdrom kochten (60 euro) dan kregen we veeeel meer te zien. affijn, wij die cdrom gekocht, nou er is absoluut GEEN verschil met die demo !!!. Nu koop ik geen software meer, ik download het gewoon. Als het me niet bevalt of ik krijg niet wat ze beloven, dan kan ik het wissen zonder ook maar één moment van spijt. Derde voorbeeld: Mijn scanner doet het niet onder Vista. HP zegt doodleuk: koop maar een nieuwe scanner, wij moeten tenslotte ook leven. Ik zal Vista maar gekocht hebben, terugbrengen gaat niet meer, weg geld. Mijn stelling is: ze hebben het aan zichzelf te danken. :o
Link naar reactie
Trouwens, nog zoiets: Maandagavond had ik wat opgenomen, blijkt er na afloop in tegenstelling tot wat er in de Gids stond, een nieuwe comedy te komen. Dat ik daar het einde niet van had, mag duidelijk zijn. Ga ik op de website van Veronica kijken, staat er wel uitzending gemist, maar alleen van programma's die ik nog niet wil zien al kreeg ik er voor betaald. :roll: Dus ja, wat doe je dan ?, dan ga je maar eens op internet zoeken en downloaden. Mijn schuld ?, ikzelf denk van niet. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...