Ga naar inhoud

Windows XP Media Center Edition versus DIVX


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan ik met Media Center geen Divx film's afspelen, ik heb op Codec's gezocht, maar daarbij wordt een hele Divx player geinstaleer, maar dat wil ik dus niet. Ook als ik bij het instaleren kies om de Divx player niet te instaleren speelt Media Center nog steeds geen Divx Films. Hij komt dan met: Application has generated an exception that could not be handled. process id=0x81c (2076), Thread id=0xa08 (2568) bvd E l s j e
Link naar reactie
Dit probeer ik te instaleren "Download K-Lite Codec Pack", nou als ik dat doe dan komt op een gegeven moment de vraag => U moet allen maar een SMS sturen met het woord EM FIC naar 7222 om een instalatie code te ontvangen. Nou en dat wil ik dus niet doen. dit exe file probeer ik dus te instsaleren. => installer_k-lite_mega_codec_pack_4_3_1 gr. E l s j e
Link naar reactie
Het instaleren ging nu dus wel goed, maar nu komt hij met een andere error nl. Application has generated an exception that could not be handled. process id=0x998 (2456), Thread id=0xf24 (3876) Maar ik geef het ff op, want ik kan momenteel geen CD-rom meer bereiken, die geven nu alleen nog maar uitroeptekens (geen idee wat ik daar nou weer mee moet). gr. E l s j e
Link naar reactie
Ik ruim alles regelmatig op met HitmanPro, dus een virus zal het niet zijn. Ik heb de cd's al een keer los gemaakt ik heb geprobeerd een nieuwe set drivers te instaleren, niks helpt. Ik denk ik doe een systeem herstel, staat die ook uit geschakeld. En in de Save mode kan ik hem niet eens meer opstarten. He ik moet nu weg ik zoek op mijn werk wel ff het een en ander uit. Gr. E l s j e
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...