Ga naar inhoud

HDShredder vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Laatst werd op Computer!Totaal gesproken over de HDShredder Free Edition 3.6.2 ([url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Download-artikel/HDShredder-Free-Edition-3.6.2.htm]hier[/url]). Wat ik wil weten (en wat waarschijnlijk voor de hand ligt): Wist hij de [b:3e05f59006]HELE HARDE SCHIJF[/b:3e05f59006] (als ik C:\ onder handen neem, is al mijn data plus Windows weg) of... Wist hij [b:3e05f59006]ALLE HERSTELBARE BESTANDEN[/b:3e05f59006] (als ik C:\ onder handen neem, kan ik geen bestanden meer herstellen, maar al mijn data bestaat nog)?
Link naar reactie
HDShredder Free Edition wist alleen [b:ff32274cab]complete drives[/b:ff32274cab]. Let dus goed op wat je doet. Als je HDShredder (free edition)loslaat op een drive met meer dan een partitie ben je die partities allemaal kwijt! Betaalde versies kunnen ook afzonderlijke pertities wissen. Als je een aantal bestanden hebt gewist en je wilt het onmogelijk maken dat ze ooit teruggehaald worden zul je een ander programma moeten gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...