Ga naar inhoud

Stream stopt om de 5 minuten Windows Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik in het goede board zit, ik zou niet weten waar ik dit anders onder moet zetten... Sinds een tijdje kan ik niet meer fatsoenlijk een uitzending terugkijken op uitzendinggemist (Windows Media Player) of rtlgemist (Silverlight) (zowel in FF als IE). Elke keer stopt hij met afspelen na ongeveer 5 minuten. In WMP gaat de uitzending na ongeveer 2 minuten wachten weer verder bij waar hij gestopt is, en bij rtlgemist moet ik dat stipje even aanklikken zodat ie weer gaat bufferen en weer verder gaat. Dit is hoogst irritant, want zo doe ik over een aflevering van bijv. een half uur minimaal 45 minuten. Dus heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?? Ik heb verder totaal geen problemen met mijn internetverbinding, wanneer dit gebeurt kan ik nog gewoon surfen en msn-en en dergelijke. Wel logt mijn MSN zich soms automatisch uit en daarna weer in, maar dit schijnt een probleem van de nieuwste WLM-versie te zijn, dus zelf denk ik niet dat dit met elkaar te maken heeft. Mocht iemand een oplossing weten, hoor ik dit graag!
Link naar reactie
Probleem waarschijnlijk simpeler dan ik dacht....wanneer ik de Firewall uitzet (PC Tools) doet alles het weer (uitzendingen, msn, hyves desktop). Ik weet bijna zeker dat ik dit eerder gedaan heb en het toen niet werkte....maar nu dus blijkbaar wel. Iemand bekend met de firewall en enig idee heeft waardoor dit probleem veroorzaakt wordt? (alle verbindingen zijn naar mijn weten toegestaan)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...