Ga naar inhoud

kan iemand mij helpen met windows home server configurereren


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
Hey, Sinds vandaag ben ik hier ook mee bezig, en ik ben nu bezig met mijn router configuratie optie in Windows home Server. Alleen als ik die testen uitvoer dan krijg ik een kruis (x) te zien bij "Verifying that remote acces is available on your home server" Iemand een oplossing? en de shares zal ik even naar kijken voor je. Tenzij het al opgelost is?
Link naar reactie
Ik heb het al voor elkaar, Had mijn poorten wel open gezet, alleen het OS nog geen vast ip gegeven. Vervolgens moest ik even mijn Domein uitschakelen, en opnieuw instellen. En opeens werd alles groen. Nu heb ik alleen het probleem nog dat die vrij traag is met bestanden uploaden of ik wordt tijdens een upload eruit gegooit en zegt die dat het netwerkpad niet meer bestaat. Maar dat komt DENK ik omdat ik hem virtueel draai via VirtualBox en 1 gig aan werkgeheugen heb gegeven. Of valt hier iets voor in te stellen. Zoja dan zal ik alsnog me e-mail even geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...