Ga naar inhoud

[ DOS ] iets doen met bestanden ouder dan 7 dagen


Aanbevolen berichten

hallo mensen heeft iemand een script dat in een folder kijkt hoelang bestanden daar al staan? de bedoeling is dat die bestanden naar een andere map worden geplaatst en dat dan de eigenaar van het bestand een mailtje krijgt. Dat met de eigenaar heb ik al klein beetje. maar zou graag een script hebben dat iets met bestanden doet als de 7 dagen oud zijn.. iemand? alvast bedankt andre
Link naar reactie
hmmz jammer. er schijnt een bestandje genaamt ForFile.exe te zijn waarmee je wel datumchecks kan doen, dat bestand kan je in batch files gebruiken.. ik heb hier al een ander topic over http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=117959 Maar goed, ik lees zojuist op het forum waar ik oorspronkelijk die info vandaan heb dat het in de Win 98 Resource Kit zit :S ik moet eens op die cd kijken dan http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?SQID=796063&SPID=96&newpid=96&page=1 ik denk dat het nu opgelost is.. kan ik maandag pas achter komen :D thnx
Link naar reactie
Welk OS. Het volgende komt er het dichtst in de buurt... Win2k's xcopy: [code:1:d84a8d46d5] C:\>xcopy /? Copies files and directory trees. XCOPY source [destination] [/A | /M] [/D[:date]] [/P] [/S [/E]] [/V] [/W] [/C] [/I] [/Q] [/F] [/L] [/H] [/R] [/T] [/U] [/K] [/N] [/O] [/X] [/Y] [/-Y] [/Z] [/EXCLUDE:file1[+file2][+file3]...] source Specifies the file(s) to copy. destination Specifies the location and/or name of new files. /A Copies only files with the archive attribute set, doesn't change the attribute. /M Copies only files with the archive attribute set, turns off the archive attribute. /D:m-d-y Copies files changed on or after the specified date. If no date is given, copies only those files whose source time is newer than the destination time. ... [/code:1:d84a8d46d5]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...