anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Heeft iemand enig idee wat deze DLL precies regelt binnen NT ? Aangezien de vorige versie van m'n programma (v2.0 van de Bot-editor) zonder problemen werkte, vermoed ik dat het iets in de nieuwe code is dat hier bij NT (servicepack 6) en WinXP op precies dezelfde manier problemen oplevert. Ik zal Delphi4 waarschijnlijk op de betreffende pc moeten installeren om via de debugger de fout te kunnen achterhalen ... Maar misschien heeft iemand een beter idee heeft waar ik kan zoeken ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Deze fout krijg ik meestal aan de hand van een andere error die helemaal niets met NTDLL te maken heeft... wat de Access Violation betreft zou je hier eens naar kunnen kijken, heeft mij ook geholpen: http://www.undu.com/Articles/010729d.html (oja: delphi installen helpt vaak niet, het vervelende in mijn geval was dat als de pc Delphi geinstalleerd had dat de debugger de fout dan negeerde, maar zonder Delphi kreeg ik de fout wel) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Ik heb het vermoeden dat de fout niet zal verdwijnen als ik D4 installeer. Aangezien ik net op een andere pc met D4 & D5 getest en daar trad het probleem nog steeds op (zonder de sources kon ik alleen niet verder :sad:). Thuis maar verder proberen en hopen dat ik het vind :smile: -- edit -- Die link werkt niet :sad: => kan server niet vinden _________________ - [url=http://jafo.mienadres.nl]JaFO's Bot-editor voor UT[/url] versie 2.0 - = als het af is => v2.5 : beter & minder bugs = [ Dit Bericht is bewerkt door: JaFO op 2002-03-04 19:27 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Ik zag het ja, vreemd, misschien hebben ze 'm dan toch uit de lucht gehaald (de maker zei al dat ie ging kappen). Gelukkig heb ik toen ik dat las een complete offline backup gemaakt van de hele site :grin:. Dus als je 'm nog een keer wilt upload ik dat artikel wel even... heb ook alles al in een unit gegooid die je gewoon kan toevoegen aan je project en dan ben je klaar, mail even ofzo als je 'm wilt hebben... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Kun je in het kort hier jouw 'oplossing' samenvatten (zodat anderen het nog kunnen vinden) ? e-mail is ok ( JaFO18@Hotmail.com ) zolang het duidelijk is van wie het afkomstig is. //- Ik meende tijdens m'n speurtocht ook iets gezien te hebben over problemen met TToolbar & NT. Aangezien ik dit component toch door een normale t(speed)button wilde vervangen ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2002 [url]http://www.x2software.net/ctforum/exceptions.htm[/url] Volledige artikel, links naar downloads werken ook... Succes ermee :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 't is wel handig dat je op die manier ook op een 'vreemde' pc de foutmeldingen nog kunt achterhalen ... :smile: //-- Ik ben er (volgens mij) achter wat de oorzaak was : ik deed een F.ReadString('','veld','') (F = TIniFile) ... en daar kon NT niet tegen :???: Door die situatie af te vangen kwam ik zonder AV-fout gewoon verder :smile: Probleem is wel dat het programma nu niks kan doen omdat de locatie van 'Unreal Tournament' onder NT niet gevonden wordt ... :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 TINIFile onder NT is geen probleem, maar misschien wel dat je geen section meegeeft... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Door die 'lege sectienaam' te ontwijken lijkt het probleem idd opgelost te zijn ... Het werkt nu onder WinNT & Win2k zonder problemen, XP zal nog getest moeten worden ... Wel toevallig dat alleen de NT-serie er dus last van had! :mad: stom dat Win9x daar dus geen enkele last van scheen te hebben ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen