Ga naar inhoud

(C++) Vraag over "ask"


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik ben bezig met het boek van Paulo Franca, daar komt in voor een oefening met de opdracht "ask" Dit moet tot gevolg hebben dat je wat kunt invullen in een pop-up venster. Ik werk met Visual C++ 6 standard edition. dit is de broncode: #include "franca.h" athlete Julia; void mainprog() { float Price; Julia.ready(); //zorgt ervoor dat poppetje Julia verschijnt. Price=ask("Please enter the price:"); Julia.say(Price); } Helaas verschijnt er geen pop-up venster en zegt Julia gewoon "0". De compiler geeft geen fouten aan bij compileren. Weet iemand hoe die zou moeten. cin en cout werkt ook niet. Alvast Bedankt!
Link naar reactie
[quote:980d6bb254] Op 03-03-2002 20:48, schreef Bill Gates: Heb je al "Julia.ask(...)" geprobeerd? Ps: ik ken heel de code niet, maar zo iets lijkt mij logisch :wink: [/quote:980d6bb254] Helaas werkt ook niet, dit is nog wel een van de begin hoofdstukken en nu lukt het al niet.......... :sad: I.i.g. bedankt voor je hulp O ja, het boek is eigenlijk voor Visual C++ 5 en ik heb 6 zou dat een probleem kunnen zijn?
Link naar reactie
[quote:db0ee72100] Op 03-03-2002 22:51, schreef DarkScribe: Kijk [url=http://www.franca.com/cppner/index.html]hier[/url] eens voor de oplossong van jouw probleem. Het lijkt er op dat versie 6 inderdaad een fix nodig heeft. [/quote:db0ee72100] Bedankt, ik ga het vanmiddag proberen, na school... :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...