Ga naar inhoud

MS VC++: Hoe kun je items visible maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb ergens in een Dialog een static text niet visible gemaakt. Dit omdat ik deze tekst soms niet wil laten zien en soms wel. Nu kan ik nergens vinden hoe die tekst nu via C-code visible te maken. Zoals je dus EnableWindow( GetDlgItem( statusHwnd, IDC_BTN_WEBPAGE ), FALSE ); kunt doen om een element gedisabeled te krijgen (grijs) wil ik dus een element visible maken. Weet iemand hoe dit moet? Bij voorbaat dank! Ruurd
Link naar reactie
[quote:fcf945d714] Op 19-02-2002 9:27, schreef MarkVR: ShowWindow( GetDlgItem( statusHwnd, IDC_BTN_WEBPAGE ), SW_SHOW ); ShowWindow( GetDlgItem( statusHwnd, IDC_BTN_WEBPAGE ), SW_HIDE ); [/quote:fcf945d714] Ik wou echt dat die code werkte. Niet dus. Het geheel veranderd geen bit. ShowWindow maakt me alleen maar hele windwoesjes zichtbaar en onzichtbaar maken. Schijnt niet te werken voor teksten en andere elementen in vensters. Maar evengoed bedankt!
Link naar reactie
Ik ben toch door gaan zoeken, en vond dat ShowWindow waarschijnlijk wel werkt, alleen ik heb het nu anders gedaan. Als je een setWindowPos doet wordt kennelijk de zichtbaarheidstatus weer teruggezet naar de waarde die hij uit de resource haalt. Daarom kon ik ze wel wijzigen maar het effect niet zien. Heb nu bij SetWindowPos de vlag SWP_HIDEWINDOW gezet indien nodig en het werkt als een tierelier....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...