Ga naar inhoud

Wie wil mij helpen met een C++ opdrachtje ??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik moet een bepaalde c++-opdracht maken voor school. De omschrijving luidt als volgt: Schrijf een programma voor het genereren van een cross-reference table. Het programma leest van cin een tekst bestaande uit woorden gescheiden door spaties en regelovergangen. De cross-reference table bevat de woorden in alfabetische volgorde samen met de nummers van de regels waarin ze voorkomen. De table moet naar cout weggeschreven worden. Gebruik cout.width om een kolom te maken. Gebruik een eigen klasse waarin een woord staat samen met een vector van regelnummers. Wat mijn probleem nog is: Ik heb een table-object gemaakt waar die tabel in staat. Die heeft een methode Put(string woord, int regelnr). Maar... hoe weet je nou wanneer cin een endline ontvangt ? dus wanneer hij de regelnr++ moet uitvoeren ?
Link naar reactie
Ik heb ergens nog een volledig programma liggen die woorden uit zowel een binair (.dat) bestand uitleest, als een ASCII bestand (.txt). Hierbij worden verschillende methoden gebruikt, ondermeer het gebruik van dynamische arrays. Helaas is het in C en niet C++, maar wellicht dat je stukken ervan kunt gebruiken. Zal het vanavond eens opzoeken... Greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...