Ga naar inhoud

turbo pascal op een duron 700


anoniem

Aanbevolen berichten

Er staat me iets van bij dat wanneer een programma tijd funkties gebruikte om mee te rekenen dat die dermate onnauwkeurig waren dat hij geen verschil zag tussen twee opeenvolgende tikken. Als je deze twee dan van elkaar aftrok en het verschil in een berekening wilde gebruiken kon je op een divide by zero kon lopen. Maar het fijne weet ik er niet meer van. Het ging hierbij dan volgens mij om bestaande programmatuur waarbij door de lage CPU-snelheid van vroeger het probleem nooit speelde maar die op snellere machines plots niet meer wilde lopen.
Link naar reactie
[quote:a84f6173fa] Op 09-02-2002 2:40, schreef P M: Alles werkt prima zoland je de Crt unit maar niet gebruikt. Als je deze toch nodig hebt dan kun je hier: http://www.cs.nyu.edu/courses/spring99/A22.0002.002/patch.html een patch downloaden. [/quote:a84f6173fa] wat iritant moet ik eerst de ide verlaten dan die patch uitvoeren. En dan kan ik pas debuggen. Ik denk maar dat ik mijn pentium 100 van zolder haal.
Link naar reactie
[quote:7fbab9295c] Op 09-02-2002 14:43, schreef M_KOS: [quote:7fbab9295c] Ik vind het vervelend hier te moeten doen, maar je (Maarten) e-mail adres werkt niet meer. [/quote:7fbab9295c] hm.. Krijg je een foutmelding ofzo? probeer deze dan: m_kos@quicknet.nl [/quote:7fbab9295c] Sonaramail geeft me een user unknown. Quicknet lijkt wel te werken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...