Ga naar inhoud

Een MySQL database... en dan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind het leuk om met PHP scripts te werken en om ze uit te proberen. Wie niet?! Omdat je bij veel scripts MySQL nodig hebt, heb ik een database laten aanmaken. Maar wat nu? Ik weet niet hoe ik nu verder moet gaan. Op internet heb ik al veel informatie gevonden, maar ik vind het erg moeilijk. Weet iemand misschien die ene site die ik niet gezien heb of hoe ik vanaf hier verder moet? Victory [email]webmaster@victoryfm.nl[/email] [ Dit Bericht is bewerkt door: Victory op 2002-02-03 13:18 ]
Link naar reactie
Ja die site heb ik gezien, maar omdat ik nog best wel een leek ben wat PHP en MySQL betrefd, weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Bijvoorbeeld: heb je software nodig? Zo ja welke. hoe kun je het best je Database benaderen. etc etc. Ik volg al een tijdje meerder forums op diverse sites, maar je word al snel met de meest vreemde termen aangevallen. Zodat ik het helemaal niet meer weet. Geweldig vind ik het om dit soort dingen uit te proberen, maar waarmee moet je wat doen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...