Ga naar inhoud

Dhtml navigatie menu werkt bere traag!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb dus in dhtml (html met een beetje javascript) een drop-down-menu gemaakt, maar dat werkt zo bere traag dat er niet normaal mee te navigeren valt!! Hier bevindt zich het menu [url]www27.brinkster.com/test27[/url] zou je dit ook anders kunnen doen? [edit]Bericht ingekort[/edit] <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Arnout op 2002-01-28 21:09 ]</font>
Link naar reactie
Zowel hier (P550) als thuis (Intel 1.8) is het menu traag. Thuis merk ik het iets minder, maar het klopt gewoon niet, ik heb menu's gezien die op m'n P133 nog voorbij flitste... De oplossing weet ik helaas niet, ik ben niet zo'n DHTML-kenner, maar kijk anders even rond op sites als hotscripts.com o.i.d... _________________ Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. [ Dit Bericht is bewerkt door: MarkVR op 2002-01-29 09:20 ]
Link naar reactie
[quote:426d03a3e6] Op 29-01-2002 10:34, schreef Wiep Corbier: Verkeerde forum. Verplaatsen graag [/quote:426d03a3e6] Klopt. Maar dat heb ik te laat gezien. Verplaatsen? Nu je het zegt... dat kan ook nog... Maar dat moet een moderator even voor mij doen! Oké? [edit] van gedachte verandert [/edit] [ Dit Bericht is bewerkt door: Arnout op 2002-01-29 19:14 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Arnout op 2002-01-29 19:15 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...