Ga naar inhoud

Database met bestandskoppeling


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 2 vragen: 1. ik wil een programma maken, met enkele klantgegevens e.d. (database) en de tekening van de klant eraan koppelen. Welk programma kan ik daarvoor het best /makkelijkst voor gebruiken? VB, Delphi,....??? ik wil eigenlijk als het mogelijk is ook een viewer maken van de autocad tekening die bij die klant hoort...weet iemand hoe en waarmee ik dat kan maken? Alvast bedankt voor de reactie!! Groeten Erwin [ Dit Bericht is bewerkt door: erwinvb op 2002-01-27 19:22 ]
Link naar reactie
Ik heb alleens in Visual Basic wat kleine programma's gemaakt (maar ik weet eigenlijk ook niet veel van af)...En heb inmiddels ook Borland Delphi 6, hele pakket...(maar nog niks mee gedaan) Autocad tekeningen kun je niet opslaan als gif -bestand... Eigenlijk is dat nog niet zo belangrijk, als ik maar alvast een bestandskoppeling(en) kan maken in VB? dat zou al heeel mooi zijn...Alvast bedankt voor de reactie! Gr. Erwin [ Dit Bericht is bewerkt door: erwinvb op 2002-01-28 21:26 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...