Ga naar inhoud

1 undo level in Photoshop???


Aanbevolen berichten

Thuis doe ik alles met PSP(7) en heb geen Photoshop. Op mijn werk is sinds kort photoshop 6 geinstalleerd, dus ik besloot onmiddelijk met het ding aan de slag te gaan. Nu viel me onnmiddelijk 1 ding op: het geval heeft slechts één (1) undolevel. Ik had toch meer verwacht. Wellicht moet ik ergens de preferences aanpassen? Aangezien ik maar een hobbyist ben en geen prof, speel ik nogal eens vaak "wat gebeurt er als..." als ik grafisch bezig ben. De undofunctie is dus een van mijn meeste gewaardeerde opties. In extreme gevallen heb ik wel eens 10 levels nodig. Iemand?
Link naar reactie
Zit inderdaad een beetje verscholen, maar het is er zeker wel! En nog instelbaar ook, wat betreft aantal niveaus: Kies maar eens voor Window --> Show history Hierin kan je een groot aantal acties ongedaan maken (en evt weer opnieuw doen, mits je erna niets veranderd hebt). Edit --> Preferences --> General laat je het aantal 'history states' instellen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...