Ga naar inhoud

free MAYA nu verkrijgbaar...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik had al een keer een post hierover gezet, maar nu is het dus verkrijgbaar, dus een keer in de herhaling... Deze versie heet officieel MAYA Personal learning edition, en is volgens mij een antwoord op gmax, maar dan van Alias|Wavefront... Let op: dit is geen warez of andere gekraakte rommel, maar officeel een versie die volledig functioneel is, alleen als je iets renderd staat er een watermerk in.. link: http://www.aliaswavefront.com/freemaya Op het moment is er niet doorheen te komen, de server zal wel zwaar over belast zijn, maar als je een professioneel 3D programma wil testen dat onbetaalbaar is voor de hobbyist, (althans voor mij dan!) dan is dit hem wel... Hij werkt een jaar, en dan moet je hem opnieuw registreren... Groetjes, Hent
Link naar reactie
Daarom is het ook zo fijn dat je hem na een jaar weer kunt registreren, en je hem dus kunt blijven gebruiken... Ik ben nu veel met Gmax (ook gratis) wat een lichte versie is van 3Dmax4 bezig, en moet zeggen dat het grootste probleem is om in drie dimensies te kunnen denken, niet het leren van het programma zelf... Trouwens altijd een goede muisklikker geweest, dus ik kom er wel..!!
Link naar reactie
Ik heb Vue D'Esprit gehad (helaas na een hd crash == weg :cry: ) en Internet 3D Space Builder (dat is nu antiek...) Zelfs nog PC-Blox, ja dat is héél simpel, maar zelfs daarbij moest t al. dus dat 3d denken is niet zo moeilijk. en bovendien, je kunt je tekening altijd een kwartslag draaien... zodat je tegen een andere kant aankijkt.
Link naar reactie
Hoi, [quote:c5e53f371f]ERROR Due to an overwhelming demand for the Maya Personal Learning Edition, we are experiencing a temporary slow-down in our server. As we don't want our users to experience long delays, please come back again shortly and try again. [/quote:c5e53f371f] Het is maar wat je verkrijgbaar noemt :wink: Gisteren al niet bereikbaar, vandaag weer niet :grin: 3d denken kan ik al, ik ben ondertussen redelijk handig in Mechanical Desktop (3d 'autocad' zeg maar)... Ik heb ook 3d Studio Max, maar daar moet ik eigenlijk een tutorial of boek voor doorlezen, want ik kan er nog niet zo veel mee :grin: Alleen een tekening renderen en dat was het wel weer zo'n beetje :sad: Groetjes, Ed
Link naar reactie
Vervelend die server, maar blijkbaar worden ze overstelpt met downloads, en light de server er meestentijds uit... Heb hem zelf ook nog niet kunnen downloaden, en zo'n beetje alle 3D portals en magazines nagelopen is hij ook nog niet op een andere server boven water gekomen... Het enige wat ik heb kunnen uitvinden is dat zowel Digit magazine en Computer Arts hem beide op een CD met het tijdschrift (allebei in nederland verkrijgbaar) zullen uitbrengen. Echter daar zal wel een maandje of twee over heen gaan voordat die hier in de winkel liggen... Trouwens over gratis software gesproken (we blijven hollanders), beide magazines hebben deze maand Poser3 op de CD staan...werkt prima..!! Is weliswaar een oude versie (poser is nu v4) maar daar zit ik niet mee..!!
Link naar reactie
had die versie welens en keertje gedownload & geinstalleerd. Omdat het programma, had ik gehoord, aangeprezen als HET ultieme 3D prog, ga ik toch effe uitproberen. Maar jammer, grote features zijn geblokkeerd. Dus.....ging 'ie weer eraf. Jammer dan van die blokkering. volgens mij is in het web ergens een unlimited versie 4 te downloaden is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...