Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van een Canon D670U ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Het is gewoon een USB scanner. Welke OSsen weet ik zo niet uit mijn hoofd. In ieder geval win98se, want dat draait op de pc van mijn moeder... Op de website staat wel het een en ander ( http://www.canon.nl ): [quote:68fde1fcb0]De Supercompacte 600 dpi scanner voor thuisgebruik. De N670U is een super compacte 600 dpi CIS scanner met een stijlvol design; de perfecte keuze voor de thuisgebruiker. Voor nog meer elegantie is er het luxe model met zeer stijlvolle lichtmetalen klep (N676U). Niet alleen is de CIS sensor geavanceerd met zijn 48 bits kleurendiepte, de software is het ook. Met 3 Easy knoppen, echt één druk op de knop scannen, is de N670U zeer gemakkelijk in het gebruik. Ook heeft Canon een krachtige, nieuwe multi-foto scantechnologie ontwikkeld om het scanproces verder te versnellen. U kunt maximaal tien foto's onder het Z-deksel plaatsen en op een Easy knop drukken. De CanoScan N670U biedt bovendien twee nieuwe beeldverbeteringstechnologieën: de eerste technologie is QARE (Quality Automatic Retoucing and Enhancement), voor het verwijderen van stof en krassen op gescande afbeeldingen, zodat ook oude foto's haarscherpe resultaten opleveren. De tweede technologie past automatisch de scannertint en gamma-instellingen aan zodat alle scans een optimaal resultaat opleveren, ongeacht of het om foto's, illustraties of tekst gaat. De CanoScan N670U wordt geleverd met een uitgebreide softwarebundel voor zowel de PC als Mac omgeving. Deze bundel bevat een nieuw ScanGear CS-U stuurprogramma, het nieuwe ScanGear Toolbox CS scanner besturingscentrum, ArcSoft PhotoStudio bewerkingssuite en ArcSoft Photobase om uw afbeeldingen veilig in een digitaal album op te slaan. ScanSoft OmniPage OCR software completeert deze bundel om een krachtige hardware en software solution te bieden. [/quote:68fde1fcb0] En er zijn de volgende drivers te downen ( http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/list-systems.cgi?catid=4&productid=187 ): Mac OS X (Classic Mode) Macintosh System 8.6 Macintosh System 9.0 Macintosh System 9.1 Windows 2000 Professional Windows 98 Windows 98SE Windows ME Windows XP Groetjes, Ed
Link naar reactie
ja mooi dingetje. ik heb hem zelf pas gekocht, en ben er erg te vreden over, er zit een steun bij waarmee de scanner op z'n zij kan plaatsen waardoor je meer ruimte heb op je bereau. en de kwaliteit is natuurlijk super, verder vreet hij geen stroom omdat hij usb is, geen gehanes met snoeren dus, en hij is lekker snel. het enigge nadeel is dat de softwear van de scnanner onder win2000 spaans is, dit klopt niet helmaal, hoe hier voor zijn vast betere drivers te vinden op het internet.
Link naar reactie
Hoi, [quote:40881e3a20]verder vreet hij geen stroom omdat hij usb is[/quote:40881e3a20] Dat is kort door de bocht hoor :grin: Ik heb een HP 4100C en die heeft gewoon een adapter erbij... De stroom voor de scanner wordt idd geleverd door de USB poort. Dat is mogelijk door het gebruik van een ander type 'sensor'. In deze Canon zit dacht ik een CIS chip, terwijl in mijn HP een CCD chip zit. Grootste verschil is dat een CIS chip even breed is als de glasplaat, terwijl het licht bij een CCD chip gebundeld wordt. Hierdoor zijn deze scanners ook dikker... En ze zuipen meer stroom. [quote:40881e3a20]geen gehanes met snoeren dus[/quote:40881e3a20] Een draadloze scanner??? :roll: :grin: Het scheelt idd een netspannings/adaptersnoer... Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...