Ga naar inhoud

Help: system halt bij beeldbewerking


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een firewire-kaartje in mijn PC om de DV-beelden van mijn JVC-9700 camera in te lezen. Ik gebruik daarvoor Ulead Video 6.0. Ik kan de camera besturen via Ulead, dus de DV-controller werkt. Als ik één seconde beeld binnen heb, dan slaat mijn systeem vast. En dan bedoel ik echt vast, alleen een hard-boot helpt dan nog. Mijn harde schijf is een Maxtor, 7200 rpm, 30 GB. Processor 1 GHZ, 256 MB intern, SB Life, DTT2200 boxen: supersysteem !!! Alleen het videobewerken ??? Grrrrr Wie kan mij een tip geven ? Alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
dit heeft niets met grafisch te maken... en tweakers forum is [url=http://gathering.tweakers.net/]Gathering of Tweakers (GoT)[/url] , maar kijk goed uit waar je het post, want als je het onder webdesign & graphics doet krijg je gelijk een ban, en als je niet eerst hebt gezocht of er al een topic over dat probleem is geweest krijg je dit zoiets: [GoT mode] HEY N00B USE THE FOKKING SEARCH MAN HIER KOMT EEN SLOTJE OP EN JE KRIJGT EEN WAARSCHUWING EN DIT ACCOUNT IS VAN HET FORUM GEBANNED VANWEGE SPAM [GoT mode] _________________ Microsoft Windows, het enige VIRUS met een GUI! [ Dit Bericht is bewerkt door: Phruster op 2002-03-17 18:06 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...