Ga naar inhoud

quark en HP990


anoniem

Aanbevolen berichten

verschillende bestanden uit quark5 en illustrator8 worden niet of verkeerd uitgeprint op boven genoemde HP.In het verleden is het wel eens goed gegaan. HP helpdesk zegt dat de printer niet geschikt is en spreekt over "te zware" programma's.Het gekke is dat mijn oude Epson van 150 euro deze zaken moeiteloos aankon.. Zijn er aangepaste printerprogramma's ?Of andere oplossingen ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ja bekend probleem. zoals je weet laat quark de plaatjes wel. maar als hij ze moet printen heeft hij de orginele plaatjes wel nodig. dus hij maakt geen copy zoals words en dat doet, je moet dus er voor zorgen dat je de plaatjes die je invoegt in je quark bestand, dat je die niet verwijdert en ook nie renamed. maar in de zelfe staat en map laat staan, waarmee je hem ook heb geopend. verder moet je bij quark ook nog iest om zetten in het menutje als je gaat printen, ik weet uit me hooft niet meer hoe dat heet, maar iets in de geest van printen als: en dan moet je quarkexpres bestand kiezen, niet printer. hier bots het vaak met de hp. dus printen als quark bestand. veel suc6. laat me weten of je het is gelukt, jaapie
Link naar reactie
Hoi Jaapie, Vaak komen de plaatjes niet of gedeeltelijk in de "preview" van het printerprogramma. Dat komt vaak niet overeen met het te printen doc. Vaak loopt alles vast.Dat valt soms op te lossen door een aantal programma's uit te zetten. Het blijft kort gezegd een behoorlijk onbetrouwbaar gebeuren. Ik kan er maar niet achter komen waar het nu precies aan ligt. Het is nl. ook weleens wel goed gegaan.Wel lastig als ik het een en ander (snel even)uit wil printen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...