Ga naar inhoud

Publisher 98


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan in Pub 2000 niet het lettertype vergroten of verkleinen. Als ik in een tekstveld ga staan dan zie je bovenin de balk het lettertype van het tekstveld waar je op dat ogenblik staat, daarnaast staat de grootte. Als ik dan de grootte wil veranderen en klik op het pulldown menu dan zie ik daar alleen maar de grootte staan van dat moment en dus niet de rest, dat is allemaal wit. Hoe krijg ik dat weer normaal. bvd
Link naar reactie
[quote:9339a0f9fa] Op 17-02-2002 20:48, schreef wouterdehaan: het lijkt me dat je de betreffende tekst eerst moet selekteren. Heb je dat gedaan? [/quote:9339a0f9fa] Heb ik voor de zekerheid ff geprobeert maar dat werkt niet. Je hoeft in bv Word ook je tekst niet te selecteren wil je de grootte zien. In Word, Excel, Acces e.d.zie ik de groote wel waarom in Publischer niet?
Link naar reactie
[quote:5e8feabfe8] Op 18-02-2002 19:38, schreef J-P Le Conte: LOL jij bent weer lekker snel! :smile: Ik moet eerst een berichtje plaatsen, wil ik met mijn naam toegang krijgen tot de Mod functies vandaar dat ik ff een vals berichtje plaatste... een beetje vaag en omslachtig maarja. Ik heb het forum niet gemaakt dus... Ennuh Toeter. Hows life? gr. J-P [/quote:5e8feabfe8] Tsjongejonge wat is het weer moeilijk om mod te zijn! Check je privéberichten hier rechts boven even, of mail ff naar heidi@stylite.nl :smile:
Link naar reactie
[quote:e0ae506d60] Op 17-02-2002 10:25, schreef bajnok: Ik kan in Pub 2000 niet het lettertype vergroten of verkleinen. Als ik in een tekstveld ga staan dan zie je bovenin de balk het lettertype van het tekstveld waar je op dat ogenblik staat, daarnaast staat de grootte. Als ik dan de grootte wil veranderen en klik op het pulldown menu dan zie ik daar alleen maar de grootte staan van dat moment en dus niet de rest, dat is allemaal wit. Hoe krijg ik dat weer normaal. bvd [/quote:e0ae506d60] Ik stel gewoon een vraag en nou begint iedereen over iets heel anders te lullen, wat heb ik daar nu aan. geen kl*te.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...