Ga naar inhoud

plaatjes kermerken.


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Hoe kan ik 500 plaatjes tegelijk laten kenmerken zonder dat ik er te veel moeite voor moet doen? :roll: Ik wil dus op mijn plaatjes een merk opzetten. Dus tekst. Ik was niet van plan omdat bij alle 500 plaatjes dat via de psp of photoshop te doen. Zijn er programma's voor waar je je text neer kan zetten en het programma de tekst op het plaatje rechtsbovenaan zet? :eek: Alvast bedankt, mvg, Ruud [ Dit Bericht is bewerkt door: snapergeenfuckvan op 2002-02-04 16:23 ]
Link naar reactie
Ik ben bang dat je toch aan de slag zal moeten met een grafisch progje. Bijv met PS6: File > Automate > Batch kan je een vantevoren gemaakte Action toepassen op een hele map oid. Ook andere programma's hebben zulke opties. Of iemand inhuren natuurlijk :grin: [ Dit Bericht is bewerkt door: matthijn99 op 2002-02-05 08:23 ]
Link naar reactie
[quote:8f22aecd86] Op 06-02-2002 19:57, schreef matthijn99: volgens mij had ik een aantal links gegeven ter info. in zowel de 2e als de 3e link staat beschreven dat je de Save-settings ook kan opnemen in een Batch-proces lezen :???: [/quote:8f22aecd86] Ik ga al die links niet doorlezen :razz: die hulp is voor hem, niet voor mij bedoeld! Dan ga ik toch niet al die text doorlezen om hem weer te kunnen helpen als hij nóg een vraag heeft :wink: Ik bedoel, ik doe veel hier voor de forummers, maar ik ben geen vooruitdenkende helpdesk... :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...