Ga naar inhoud

Software voor HPPhotosmart 215


anoniem

Aanbevolen berichten

Het genoemde model is op de NL site van HP niet te vinden, wel op de [url=http://products.hp-at-home.com/products/detail.php?id=C8890A&j=0]Amerikaanse[/url]. Hier is te zien dat er 2 programma's van Arcsoft meegeleverd worden. Of dit dan dus in NL ook het geval is/was weet ik dus niet zeker. Aangezien jullie hem op de HCC gekocht hebben, bij misschien wel een louche handelaar, heb ik zo mijn twijfels of je die nog terug kunt vinden. Zo ja, probeer het dan daar, zo nee, probeer het dan eens bij HPNederland zou ik zeggen, maar ik denk dat het moeilijk gaat worden.
Link naar reactie
Ik ben er helemaal uit, het is heel makkelijk. Ga naar de winkel en koop een San Disk, dit lijk op een muis met een gleuf waar je een Compact Flash Card in kan doen. Met de bijgeleverde software installeer je de San Disk, vervolgens ziet de PC de interface als een aparte schijf (je). De bestanden downloaden (JPEG) en vervolgens bewerken met bv Photoshop, werkt fantastisch. Je hebt geen software meer nodig. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...