Ga naar inhoud

foto via dvd speler?


anoniem

Aanbevolen berichten

Of belangrijker nog... Bedoel je soms dat je foto's wilt bekijken in een Home-system DVD speler? (Dus niet een dvd speler in je pc, maar in je huiskamer) Dat hangt nl. van de DVD speler af. Sommige DVD spelers ondersteunen JPEG formaat, evenals MPEG 2 en hoger, maar zeker niet allemaal. Er schijnen programma's op de markt te zijn waarmee je een fotoalbum kunt maken op CD, speciaal om via een DVD speler te kunnen bekijken. Ik heb er zelf geen, maar ik denk dat als je dit vraagt in het forum: Multimedia, DVD, Home-Entertainment, er vast wel iemand is die die proggies kent. :smile: Grtz Grimmie
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Voor het branden van foto's heb ik in 2001 het programma MAGIX Video de Luxe aangeschaft. Hiermee is het mogelijk om foto-album aan te maken met diverse fade-in en fade-outs en bovendien.... kun je hier nog geluid aan toevoegen. Het programma is eigenlijk bedoeld voor video, maar heeft geen enkele moeite met foto's: een echte aanrader en alleskunner!! Prijs: ca. € 45.--.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...