Ga naar inhoud

fonts toevoegen aan photoshop


Aanbevolen berichten

het kan zijn dat als je een font in .zip download, dit font nog in een gezipte map staat en dus ook als extra mapje onder windows/fonts wordt uitgepakt... kijk dus even of er extra submappen in je fonts-folder zijn bijgekomen en of de fonts daar toevallig aan staan. Dan moet je dus die fonts even verplaatsen naar de win/fonts folder zelf. Verder open ik nieuwe fonts altijd even eerst als ik ze heb geïnstalleerd, daarna werken ze in photoshop altijd wel....
Link naar reactie
Hey NiekOnline,

ik had het zelfde ook. Zowel onder Paint Shop Pro als Photoshop wilde hij de boel niet laden. En bij het checken in mijn fonts map bleek dat ze er toch echt goed instonden als ttf. Mijn oplossing: zoek de betreffende ttf even op in je fonts map en dubbelklik hem. er zal even een preview van geladen worden. Open daarna Photoshop opnieuw en probeer het nog eens.

Tip 2: Photoshop houdt bij mij 2 lettertypenlijsten bij, de truetypes en die anderen. Hij maakt dus een lijst A-Z en daaronder nóg een lijst met A-Z. Daardoor dacht ik ook eerst een hele zooi fonts te missen. Scroll dus even wat verder naar beneden. In welk rijtje je font wordt ingedeeld en waarom, ben ik nog steeds niet achter.

Succes!

------------------ Toeter [Simple kind of life - No Doubt] Homepage ~ Stylite Webdesign

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...